Så gick det med det

Kanske inte världens bästa uppdatering. Men igår gick jag handledarutbildningen med min kära far, och jesus vad taggad jag är inför körkortet nu. I ferbruari senast ska jag ha det i min hand.

Idag har mycket tid gått åt att plocka ner alla grejer i kartonger inför flytten. Har även hunnit med en speedshopping med mamma i centrum, ett par nya svarta jeans (mina sprack totalt igår när jag satte mig i bilen) och ett par sammetleggnings. Sen nu, klockan 19.05 sitter jag och skriver det sista på reportaget till Tyresö Magasinet, deadline 00.00 idag, och jag är ute sent som vanligt. Skärpning, måste bättra mig på det där med planering!

Vad gör ni en fredag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0