Mycket att göra

Det var länge sen jag var här, fy, kan det vara en månad? Eller mer?
Jag har iallafall fullt upp med allt nu. Flytten är den 1 november och vi håller på att tömma huset för fullt, ta vår undervåning till exempel, den är fylld med julpynt på hela golvet. Ska försöka ta en bild någon dag om jag kommer ihåg, det ser hemskt ut.
Samtidigt som vi tömmer, så köper vi in massa nytt till lägenheten. Jag tvekar inte en sekund på att det kommer bli jättefint, i allt från mitt rum till badrummen. 

När jag inte håller på inför flytten, så jobbar jag lite då och då. Skriver reportage för tidningen och jobbar lite med pappa, men även passa Alma ibland. Och när det finns tid klämmer jag inte pojkvän och vänner. Så där fick ni en uppdatering. Eftersom jag är hemma idag, så ska jag försöka uppdatera er mer under dagen som går.
 


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Härligt! :)

Vilken tidning? :O

2009-10-08 @ 05:22:00
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0