12e is the shit


Funderar på dessa skor imorgon, dom är kycklinggula och det känns lite disco över dom på något sätt

Jag kommer ihåg när vi började sälja biljetter till skivan och när allt planerades. Jag var inte det minsta taggad och var lite smått rätt till och med att jag inte skulle bli det. Men känslan som finns i min mage just nu är helt sjuk. Det känns som att det är sextusen studsbollar där inne som bara hoppar runt, färgglada är dom också, det känner jag. Imorgon kommer blir så bra. Jag är laddad till max, och med ALLA människor jag älskar där så kommer det blir den bästa kvällen i mitt liv. Låt klockan bli 19.00 och tisdag och jag börjar skåla direkt!

Kommentarer
Postat av: Helen

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!



TAGGAGAGAGAGAGGGAAAA!

2009-05-12 @ 10:59:27
URL: http://nightsong.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0