Snuttis

Håller på att städa lite i mitt rum inför student och flytt (ja, vi ska sälja vårat hus där jag bott i 19 år) och så. Hittade världens finaste kort där det stod:

Till min älskling för att du är just den du är. Jag vet att jag gör många dummar saker. Men det är inte meningen, det jag minst vill i denna värld är att såra dig, men ändå lyckas jag. Jag har tänkt och verkligen insett att jag aldrig skulle klara mig utan dig, du är mitt allt. När jag är med dig känner jag mig oövervinnnlig, som om jag klarar allt. Jag vill inte förlora dig igen, för det skulle vara det värsta som kan hända. Du hjälpte mig när det höll på att gå utför, och du är den bästa människa jag någonsin mött och vill leva resten av mitt liv med dig.

Vem tror ni det var ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0