Locked up inside

Jag känner mig tom just nu. Tom på det sättet att jag inte riktigt vet vad jag vill med mitt liv. Kanske borde jag ta tag i det och göra några förändringar som får mig att må bättre, men hur vet jag att jag efter dessa kommer att må bra. Det känns som att jag söker efter något, men vet inte riktigt vad. När jag får göra precis vad jag vill, det är då allt känns som bäst. När jag får dansa och skratta med mina vänner eller bara ha dom i min närhet då mår jag helt okej. Men fortfarande är det något som saknas. Ibland känner jag för att vända upp och ner på mitt liv, ändra massa saker som så länge bara varit. Hur mycket finns det inte att upptäcka där ute som jag går miste om. Jag behöver helt enkelt ta mig själv en riktigt tankeställare och försöka ändra på det här, för just nu funkar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0